Ofte stilte spørsmål | Phone Pitstop
top of page

MÅ JEG AVTALE TIME ELLER ER DET DROP-IN?

HVA DEKKER GARANTIEN?

Vi tilbyr 24/7 service etter avtale, og drop-in innenfor de vanlige åpningstidene. For å få rask reparasjon kan du enkelt ringe oss og få time relativt raskt.

​

Merk! Dersom du ikke møter opp til avtalt tid og ikke har avbestilt timen, vil du bli fakturert med 299,-

Garantien gjelder deler som har blitt byttet hos oss og på funksjonalitetssvikt som følge av produksjonsfeil på delen. Denne garantien bortfaller dersom produktet har blitt utsatt for fall og andre ytre påvirkninger, f.eks. ved knust skjerm.

OFTE STILTE SPØRSMÅL

HVOR LANG TID VIL DET TA Å REPARERERE MOBILTELEFONEN MIN?

Normal reparasjonstid på iPhone er 15-60 minutter på de fleste modellene. Dette gjelder både for skjerm og batteribytte. For andre merker så kan det ta 1-2 timer.

HVILKE BETALINGSMETODER AKSEPTERES?

Hos oss kan du betale med Klarna, kort eller kontant.

BRUKER DERE ORIGINALE DELER?

Vi bruker originale deler så langt det lar seg gjøre, ellers bruker vi tilsvarende deler. For iPhone er det kun Eplehuset og Apple som har originale deler tilgjengelig. Delene vi bruker er av tilsvarende kvalitet og vi er sikre på kvaliteten vi tilbyr. For iPhone X, XS, XS max, 11 pro og 11 pro Max bruker SOFT OLED skjermer, som er tilsvarende originale skjermer. Derfor tilbyr vi livstidsgaranti på iPhoneskjermer. For Samsung og Huawei bruker vi originale deler så fremt det er tilgjenglig.

HVILKEN GARANTI TILBYR DERE OG HVA DEKKER DEN?

På iPhone skjermer gir vi livstidsgaranti. På batterier og  gir vi 6 måneders garanti og all øvrige reparasjoner gir vi 1 års garanti. Garantien gjelder kun for deler som blir byttet ut av oss. Vi gir ingen garanti på resterende deler av enheten.

​

Merk! Garanti bortfaller ved væske-, fall- og klemskader. Skader påført på LCD/Oled panel dekkes heller ikke av garanti. Enheten må være skadefri ved leveringstidspunktet for at garantien skal gjelde.

bottom of page