top of page
  • Hvor holder dere til?
    Vi holder til sentralt i Trondheim ved Tempe. Butikken vår ligger i Max-bygget, 1. etg. Senteret har 3 innganger og alle kan benytte for å kome inn.
  • Har dere parkering?
    Ja, alle våre kunder kan bruke senterets kjeller parkering eller parkering på plan 2. Det er 1 time gratis parkering.
  • Hva er deres nærmeste bussholdeplass?
    Nærmeste bussholdeplassr er Valøyvegen og Tempevegen 11.
  • Må jeg booke time?
    Nei, hos oss kan du kome på drop-in og få enheten din reparert. Alle skjerm og batteribytte på telefoner vil alltid vere prioritert. Øvrige reparasjoner ordner vi stortsett med engang eller iløpet av dagen.
  • Hvilke betalingsmetoder aksepteres?
    Hos oss kan du betale med kort, kontant eller Klarna.
  • Kan jeg få faktura?
    Privatkunder får dessverre ikke faktura hos oss.
  • Hvor lang tid tar det å reparere telefonen min?
    iPhone: Skjermbytte - 15-30 minutter Batteribytte - 15-30 minutter Bakglassbytte - ca. 2 timer Ladeport bytte - 1 time Samsung: Skjermbytte - ca. 45 minutter Batteribytte - ca. 30 minutter Bakglassbytte - 15-20 minutter Ladeport bytte - 30 minutter Google: Skjermbytte - ca. 1 time
  • Hvilken garantier gir dere?
    iPhone: Ved bruk av våres ettermarkedsskjermer tilby vi livstidsgaranti. Dette dekker ikke fall, klem, Oledskade eller væske skade Øvrige deler og batteri gir vi 6 månaders garanti Øvrig: Alle øvrige reparasjoner kommer med 6 månaders garanti. Garantien gjelder ikke for selvpåførte skader som fall, klem, oledskade eller væskeskade. Garantien gjelder kun for deler vi har skiftet. Vi gir ingen garanti på resterende deler av enheten.
  • Bruker dere originale deler?
    iPhone: Vi bruker hovedsaklig høy kvalitets ettermarkedsdeler. Ved skjermbytte bruker vi utelukkende soft oled skjermer der dette kommer standard. Du kan lese mer om dette her. Fra 2024 har Apple åpnet opp for salg av originale deler. Det betyr at vi kan tilby dette til de som ønsker det fra iPhone 12 og oppover. Apple delene kommer med 90 dagers garantitid. Samsung: Vi bruker utelukkende originale Samsung deler. Ved skjermbytte bytter vi også hele rammen. For batteri har vi tilgang til ettermarkedsdeler og originale. Bare si ifra hva du ønsker. Google: Vi bruker kun originale deler til Google telefoner.
  • Trenger dere tilgang eller koden til telefonen?
    Vi tar datasikkerhet på alvor og i 95% tilfellene trenger vi ikke tilgang til telefone eller koden. Vi ønsker heller ikke at denne oppgies til oss. Dersom det skulle vere en situasjon vi trenger dette, rådfører vi dette med kunden først.
  • Blir telefonen min vanntett etter en reparasjon?
    Det kortet svaret er nei. Det er omtrent ingen telefoner som blir annonsert som vanntette, men som vannbestandig. Produsentene gir heller ingen garantier mot væskeskade, og dermed klarer vi heller ikke å garantere at produktet er bedre enn når den var ny. Etter 10 år i bransjen ser vi gjentatte ganger at nye telefoner tar inn vann, og med bruk og fall blir det små ujevnheter i rammen som kan føre til væskeinntak.

OFTE STILTE SPØRSMÅL

bottom of page